Members

Sabtu, 9 Mac 2013

JALAN_JALAN I-CITY

Entry ni sebenarnya dah lama taip. Tapi tak ada la lama sangat, dalam bulan januari lepas je. Erm..al-maklum la..nak kata sibuk tak ada la sibuk mana pun bulan lepas.. Tapi nak update entry pun tak sempat. Korang pernah pergi i-city tak? mesti pernah kan... masa cuti Thaipusam hari tu aku ada jugak gi jalan-jalan kat sana. Erm...tempat tu..not bad..memang cantik..cuma bagi aku biasa-biasa je la.. untuk release tension sambil cuci mata tengok-tengok orang tu, boleh la layan kan..  Malam tu ramai la jugak orang datang kat situ. Biasa la cuti umum kan masa tu... Gambar pun tak berapa banyak sangat aku ambik..sekadar untuk tatapan kat blog je..huhu

Cantik tak bodyguard saya kat belakang tu.. nama dia snow...huhu

With my sis....Angah... Nak posing ala giler2 sebenarnya ni...tapi segan pulak..ramai orang..hehe *malu rasa nak letak muka dalam poket*. 

Camera tak berapa cantik...gambar jadi blur... *padahal orang yang shoot gambar ni xpandai kan*

Rasa nak petik & gigit je buah ni... Kalau aku gigit, mati aku tertelan mentol.hahaha...


So, next time kita kongsi story yang lebih best lagi yeee...bye..♥♥♥


2 ulasan:

  1. Dina pernah jugak datang i city ni... Akak dah pernah pergi mini i-city kat kedah tak? Hehehe....

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda disini :)