Members

Jumaat, 8 Mac 2013

TINGGAL KENANGAN

Reaksi: 


Huhuhu.....sedih betul petang ni. rindu sangat kat dia.. bunny kembali la ke pangkuan aku!!!...macam putus cinta je kan??..sebenarnya bukan kehilangan xcinta, tapi kehilangan binatang kesayangan... Arnab aku..xsampai pun sebulan beli..dah hilang. xtahu g mana. Biasa, petang2 mcm ni boleh tengok keletah dia bermain.. bagi makan..dan bersihkan sangkar dia. Tapi..sekarang ni xlagi..

 Bunny.......




5 ulasan:

  1. Sedih betol kan kalau pet kita hilang... Kalau mati lagi sedih... Huuu akak sabar yer :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye la...sedih sgt tau..dh la org bg arnab tu..value sgt.

      Padam
  2. comei...gebu bulu dia
    follow sini..jemput ke blog yumida

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya dh follow dah blog yumida.. comel kan..susah nak cari yang sama macam tu..

      Padam
  3. comell.. amal ada 2 ekor dulu.. tapi sekarang dah xde

    BalasPadam

Tinggalkan komen anda disini :)