Members

Rabu, 6 Mac 2013

JAHITAN SULAMAN MANIK PADA TUDUNG

Reaksi: 

Assalamualaikum....

Aduhhh sakit mata.....Bengkak...sakit badan... Senaman ckit....1..2..3..huh! baru lega. Gara-gara nak tgk tudung cantik, sanggup haa bersengkang mata letak benda alah ni kat tudung. Sekarang ni macam-macam  patern sulaman manik kat tudung kan.. Jahitan manik yang dalam gambar kat atas tu, saya buat pada tudung syiria.. Dah siap yang ni, nak jahit kat tudung bawal pulak..  Ok la...itu saja yang saya dapat kongsi kan dengan korang semua untuk kali ini...Nanti next entry saya upload sulaman pada tudung bawal pulak ye... daaa... :) ♥♥♥

1 ulasan:

Tinggalkan komen anda disini :)