Members

Khamis, 27 Disember 2012

MIMPI DIPATUK ULAR

Reaksi: 
Malam ku bermimpi hai ai dengan satu bintang...Berkata-kata ku di jendela...Kulihat kanda tersenyum memandang..Asmara bergelora meresap ke dada...lalalala *mood lagu P.Ramlee*. Haaa nak tahu nape aku menyanyi lagu tu?. Bukan aku tengah practice nak masuk bintang P.Ramlee laa. Aku nak citer kat korang pasal mimpi. Aku nak tanya korang, korang tahu tak maksud-maksud mimpi?. Tadi bf aku ada citer yang dia mimpi kaki dia kena patuk ular. Yang aku tahu kalau orang perempuan mimpi macam tu maknanya "putera idaman nak masuk meminang dia". Tapi bf aku cakap kalau orang lelaki lain plak maksudnya. Nak tahu apa maksudnya???..Teng..teng..teng...(ada sound effect lak). Maksudnya ada orang nak rampas awek dia. tak pun awek dia tak setia. Laaa....itu plak jawapan dia. Biarlah sayang apa pun tafsiran..yang penting i setia dengan you sorang jew *dengan aksi gediks y melampau*. Lagi pun itu hanya tafsiran kan. Kenyataannya bukan macam tu. You kenal i macam mana kan?..wahh ber'i' 'u' lagi. *gediks santai*....hehehe..So banyak-banyakkan la solat hajat dan istikharah agar diberi petunjuk yang baik-baik je ye sayang...♥♥

4 ulasan:

  1. lau ade jodoh tak kemana akak..:) tp yg penting doa, doa akan sentiasa mengiringi kehidupan kita

    BalasPadam
  2. hehehe..
    klako laa...
    btw, semoga Allah permudahkan urusan kalian..
    nnti nak bernasi minyak.. jgn lupa jemput aini ^___^

    from ::Arkitek Hati::

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok..insyaallah..mesti jemput aini! mesti!!..hehehe

      Padam

Tinggalkan komen anda disini :)